OPROGRAMOWANIE

Nasze innowacyjne oprogramowanie może usprawnić każdy aspekt środowiska obiegu dokumentów, od zarządzania drukiem oraz kosztami do inteligentnego monitorowania urządzeń. Te zaawansowane produkty zostały tak zaprojektowane, aby bezproblemowo integrowały sie z siecią oraz istniejącym już oprogramowaniem.



ELO Digital Office - elektroniczny system zarządzania, archiwizacji i obiegu dokumentów

Wszyscy wiemy, jak wygląda archiwum z szafami pełnymi kartotek, segregatorami, rejestrami, aktami i kartami katalogowymi. System ELO Digital Office przejął tę sprawdzoną metodę porządkowania dokumentów i przekształcił ją w nowoczesny, elektroniczny system kompleksowej obsługi dokumentów. Po przeniesieniu stosu dokumentów do komputera zarządzanie nimi staje się szybkie i łatwe. Niezależnie od tego czy dokumenty są w formie papierowej, faksów cyfrowych, obiektów graficznych, plików pakietu Microsoft Office, OpenOffice, Adobe Acrobat, AutoCAD czy pochodzą z programu Outlook - znacznemu skróceniu ulega czas dostępu do nich, przy równoczesnym zmniejszeniu wykorzystania powierzchni biurowej i znacznej redukcji kosztów. Wykorzystanie potencjału tkwiącego w DMS (Document Management System), jego ogromnych możliwości automatyzacji, przynosi przedsiębiorstwu efektywne korzyści w dziedzinie Workflow. Skrócenie czasu obsługi klienta, gwarancja bezpieczeństwa dokumentów oraz zwiększenie pojemności archiwów wprowadzają znaczną oszczędność czasu i pieniędzy. Uzyskujemy również niezależnie od platformy sprzętowej i miejsca przebywania, bezpieczne narzędzie dostępu do informacji. Pracownicy, partnerzy biznesowi lub klienci za pomocą standardowej przeglądarki otrzymują daleko idący zakres funkcji - mogą poruszać się po strukturze deponowania, tworzyć jej elementy, włączać nowe dokumenty do archiwum, umieszczać na nich swoje uwagi, opatrywać je "karteczkami samoprzylepnymi", uczestniczyć w zadaniach, korzystać z obszernych możliwości przeszukiwania i raportowania.

Paleta produktów ELO (Electronic Leitz Organizer) rozciąga się od ELOoffice - rozwiązania dla pojedynczego stanowiska oraz małych firm, poprzez ELOprofessional - modularnego oprogramowania klient/serwer przeznaczonego dla średnich i dużych przedsiębiorstw, aż do ELOenterprise, które jako sztandarowe rozwiązanie oferuje koncernom wysoką skalowalność i optymalną integrację z portalami dzięki komponentom serwera napisanym w języku Java.

Obecnie duże koncerny światowe, jak chociażby Lufthansa, MAN, Preciosa, BMW, MAN - München, IVECO, Nokia stosują produkty ELO Digital Office jako rozwiązanie DMS w bardzo dużych instalacjach, pod najwyższym obciążeniem. Obsługują tysiące użytkowników i zarządzają wieloma milionami dokumentów, obiektów multimedialnych, projektów oraz wieloma innymi zasobami przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.



Warunki korzystania z witryny Polityka prywatności


Informacje przedstawione na stronach serwisu www.rotar.net.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, mają jedynie charakter informacyjny.