UMOWY SERWISOWE I NAJEM URZĄDZEŃ

Firma "ROTAR" w trosce o wygodę i satysfakcję swoich Klientów proponuje obsługę serwisową, która ochroni Państwa firmę przed problemami i niespodziewanymi wydatkami.

Kompleksowa Obsługa Serwisowa to gwarancja bezpieczeństwa, oszczędność i wygoda, dostosowana do indywidualnych potrzeb Klienta.

Na koszt wykonania jednej strony składa się wiele czynników, m.in. koszty materiałów i części eksploatacyjnych koniecznych do wymiany, konserwacji, przeglądów, dojazdów i wizyt serwisowych. Możliwości jakie daje Kompleksowa Obsługa Serwisowa (KOS) to wykonanie kopii lub wydruków, przy minimalnych kosztach, przez cały okres eksploatacji urządzenia, niezależnie od stopnia zadrukowania ich powierzchni.

kontrakt

Proponujemy Państwu zawarcie umowy serwisowej na kopie/wydruki, w ramach której firma ROTAR zobowiązuje się do całorocznej, kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń. Obsługa obejmuje wszystkie czynności związane z konserwacją i naprawą urządzeń. Stała opłata miesięczna zależna od liczby kopii lub wydruków pokrywa wszystkie koszty związane z serwisem urządzenia. Dzięki umowie serwisowej, wydatki planowane równe są realnym, a budżet nie jest nadwyrężony przez nieoczekiwane koszty. Dodatkowy toner, koszty części, interwencje techników wliczone są w cenę usługi. Umowa serwisowa sprawia, że sprzęt jest stale utrzymany w optymalnym stanie technicznym. Technicy firmy stale prowadzą bieżącą; kontrolę urządzeń. Umowa serwisowa upraszcza także kwestie administracyjne. Zamiast poszczególnych faktur za tonery, części, przeglądy konserwacyjne, naprawy, dojazdy, otrzymuje Państwo jedną fakturę miesięcznie za faktycznie wykonaną ilość kopii lub wydruków.

Firma ROTAR prowadzi komputerową archiwizację danych, dzięki czemu Państwo nie muszą martwić się o pilnowanie terminów wizyt serwisowych czy konserwacyjnych.

Obsługa Klientów objętych umową serwisową jest priorytetowa dla serwisu. Oznacza to, że naprawy sprzętu są wykonywane w pierwszej kolejności i w najkrótszym czasie, bez względu na obciążenie pracą techników. Maksymalny czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii to dwie godziny. Na czas naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin udostępniane jest urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach technicznych. Materiały eksploatacyjne, takie jak toner, dostarczane są w ciągu 12 godzin. Wystarczy poinformować serwis, że wkłada się ostatni pojemnik z tonerem do urządzenia, a firma ROTAR w ciągu jednego dnia dostarczy nowy toner.

kontrakt

Umowa serwisowa jest doskonałym rozwiązaniem dla firm. Pozwala dokładnie zaplanować wydatki. Zmniejsza też kłopoty związane z codzienną obsługą urządzenia w firmie. Nikt w firmie nie musi się martwić, czy czas już wezwać serwis, czy termin konserwacji upływa za miesiąc, czy za dwa. Umowa Serwisowa to maksimum bezpieczeństwa, oszczędności i wygody przy minimum kosztów i administracji.

Inną formą wspierania naszych Klientów jest Umowa Najmu połączona z Umową Kompleksowej Obsługi Serwisowej. Polega ona na tym, że do Państwa dyspozycji oddajemy kompletne rozwiązanie z kopiowaniem, skanowaniem i drukowaniem włącznie również w kolorze, a co najważniejsze, nie ponoszą Państwo żadnego kosztu związanego z zakupem niezbędnego urządzenia za kilka lub kilkanaście tysięcy złotych. Wspólnie z nami wybiorą Państwo odpowiedni dla swoich potrzeb typ i model urządzenia i zdecydują o okresie najmu. Nasza firma ustali wysokość kosztu kopii/wydruku oraz wysokość miesięcznego czynszu (opłaty amortyzacyjnej za zestaw urządzenia) uzależnionego od wartości urządzenia. Stała opłata miesięczna stanowiąca sumę opłaty czynszowej oraz opłaty za wykonane kopie pokrywa wszystkie koszty związane z użytkowaniem i serwisem urządzenia. W trakcie trwania umowy nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z zakupem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które dostarczamy bezpłatnie w ramach zawartej umowy. Nie interesują Państwa również żadne koszty związane z naprawami czy okresowymi przeglądami i konserwacjami urządzenia. Główne zalety przedstawionej umowy to: gwarancja utrzymania kosztów eksploatacji urządzenia na stałym poziomie, przez cały okres obowiązywania umowy, realne planowanie wydatków w firmie na produkcję dokumentów, całość opłaty czynszowej i eksploatacyjnej księgowana jest jako koszty uzyskania przychodu, klient otrzymuje miesięcznie jedną fakturę obejmującą wszystkie koszty eksploatacji urządzenia.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się ze szczegółami typów umów serwisowych



Warunki korzystania z witryny Polityka prywatności


Informacje przedstawione na stronach serwisu www.rotar.net.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, mają jedynie charakter informacyjny.