Biorąc pod uwagę potrzeby, możemy zaoferować również szeroki wybór umów, zawierających wsparcie na miejscu, tak aby zwiększyć do maksimum dostępność produktu. Umowy te mogą różnić się pod względem czasu, ich przedmiotu, dodatkowych gwarancji oraz okresowego przeglądu. PROPONUJEMY PAŃSTWU ZAWARCIE NASTĘPUJĄCYCH TYPÓW UMÓW SERWISOWYCH:
Umowa serwisowa nie zawiera limitu kopii/wydruków do wykonania w danym miesiącu - opłata za kopie/wydruki faktycznie wykonane. Zadaniem działu technicznego jest zapewnienie obsługi serwisowej z dojazdami, przeglądami, naprawami i dostarczeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych w tym tonera na zapas - wszystko to jest zawarte w cenie jednej kopii/wydruku. ![]() Pełna obsługa serwisowa Państwa urządzeń obejmuje: Uwagi: Umowa dzierżawy i serwisu różni się zasadniczo od umowy przedstawionej powyżej. Możecie Państwo korzystać codziennie z wybranego modelu kopiarki z naszej oferty nie kupując jej. Wspólnie z nami wybiorą Państwo odpowiedni dla swoich potrzeb typ urządzenia, zdecydują o okresie dzierżawy, nasza firma ustali wysokość miesięcznego czynszu (opłaty amortyzacyjnej za zestaw kopiarki) i koszt kopii/wydruku. Zadaniem działu technicznego jest zapewnienie obsługi serwisowej z dojazdami, przeglądami, naprawami i dostarczeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych w tym tonera na zapas - wszystko to jest zawarte w cenie jednej kopii/wydruku. ![]() Pełna obsługa serwisowa urządzeń obejmuje: Uwagi: |
Warunki korzystania z witryny | Polityka prywatności |