TYPY UMÓW SERWISOWYCH

Biorąc pod uwagę potrzeby, możemy zaoferować również szeroki wybór umów, zawierających wsparcie na miejscu, tak aby zwiększyć do maksimum dostępność produktu. Umowy te mogą różnić się pod względem czasu, ich przedmiotu, dodatkowych gwarancji oraz okresowego przeglądu.

PROPONUJEMY PAŃSTWU ZAWARCIE NASTĘPUJĄCYCH TYPÓW UMÓW SERWISOWYCH:
  1. SERWIS URZĄDZEŃ - UMOWA SERWISOWA
  2. Umowa serwisowa nie zawiera limitu kopii/wydruków do wykonania w danym miesiącu - opłata za kopie/wydruki faktycznie wykonane. Zadaniem działu technicznego jest zapewnienie obsługi serwisowej z dojazdami, przeglądami, naprawami i dostarczeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych w tym tonera na zapas - wszystko to jest zawarte w cenie jednej kopii/wydruku.

    kontrakt

    Pełna obsługa serwisowa Państwa urządzeń obejmuje:

    1. materiały eksploatacyjne
    2. dowóz materiałów eksploatacyjnych
    3. części eksploatacyjne
    4. dowóz i wymiana części eksploatacyjnych
    5. części zamienne
    6. dowóz i wymiana części zamiennych
    7. przeglądy konserwacyjne
    8. usuwanie awarii
    9. pomoc techniczna przez telefon
    10. usługi informatyczne - rabat 25%

    Uwagi:

    1. umowa może trwać bezterminowo - jednak nie krócej niż 12 miesięcy
    2. umowa nie obejmuje materiałów do wykańczania (np. zszywki do finiszera-sortera)
    3. papier kserograficzny jest w zakresie własnym klienta.

  3. NAJEM I SERWIS URZĄDZEŃ - UMOWA NAJMU I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI SERWISOWEJ
  4. Umowa najmu i serwisu różni się zasadniczo od umowy przedstawionej powyżej. Możecie Państwo korzystać codziennie z wybranego modelu kopiarki z naszej oferty nie kupując jej - kopiarka jest i pozostanie własnością naszej firmy. Wspólnie z nami wybiorą Państwo odpowiedni dla swoich potrzeb typ urządzenia, zdecydują o okresie najmu, nasza firma ustali wysokość miesięcznego czynszu (opłaty amortyzacyjnej za zestaw kopiarki) i koszt kopii/wydruku. Zadaniem działu technicznego jest zapewnienie obsługi serwisowej z dojazdami, przeglądami, naprawami i dostarczeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych w tym tonera na zapas - wszystko to jest zawarte w cenie jednej kopii/wydruku.

    kontrakt

    Pełna obsługa serwisowa urządzeń obejmuje:

    1. dostawę urządzenia w wybranej konfiguracji
    2. materiały eksploatacyjne
    3. dowóz materiałów eksploatacyjnych
    4. części eksploatacyjne
    5. dowóz i wymiana części eksploatacyjnych
    6. części zamienne
    7. dowóz i wymiana części zamiennych
    8. przeglądy konserwacyjne
    9. usuwanie awarii
    10. pomoc techniczna przez telefon
    11. usługi informatyczne - rabat 25%

    Uwagi:

    1. umowa może trwać bezterminowo - jednak nie krócej niż 36 miesięcy
    2. umowa nie obejmuje materiałów do wykańczania (np. zszywki do finiszera-sortera)
    3. papier kserograficzny jest w zakresie własnym klienta.


Warunki korzystania z witryny Polityka prywatności


Informacje przedstawione na stronach serwisu www.rotar.net.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, mają jedynie charakter informacyjny.