WIADOMOŚCI


Premiera Ricoh MP C2011SP.


RICOH MPC2011SPRicoh Polska wprowadza do oferty nowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne – MP C2011SP.

Ricoh wprowadził na polski rynek nowy model wielofunkcyjnego urządzenia drukującego MP C2011SP. Premierowy produkt zapewnia wysoką produktywność – prędkość druku wynosi 20 stron na minutę a skanowania 54 obrazów na minutę. MFP wyposażono w kontroler GWNX, podajnik ARDF, twardy dysk z funkcją szyfrowania (AES256bit/ SHA-2) oraz nadpisywania danych, a także 2 kasety po 550 arkuszy i gigabitową kartę sieciową. Dzięki zastosowaniu książki adresowej urządzenie pozwala na szybkie i proste współdzielenie dokumentów. Umożliwia również druk plików z USB i karty SD. Dodatkowo wyposażono je w narzędzia pozwalające na precyzyjne zarządzanie liczbą wydruków realizowanych w firmie m.in. możliwość ustawienia limitów drukowania i kopiowania dla konkretnych użytkowników oraz grup.

MP C2011SP można wygodnie sterować za pośrednictwem kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 9”, a dzięki personalizacji menu urządzenie jest proste i intuicyjne w obsłudze. Zapewnia wysoką jakość odwzorowania obrazu - 1200x1200 dpi oraz szeroki zakres obsługiwanych formatów (opcjonalnie do SRA3) i gramatur papieru (do 300g/m2). MP C2011SP oferuje również szeroki zakres funkcjonalności dedykowanych skanowaniu m.in. skompresowane, archiwizacyjne dokumentów z cyfrowym podpisem, separacja stron książek i broszur.

MP C2011SP to niezwykły model, który spełnia oczekiwania każdego biura, a przy tym oferowany jest w super cenie! To model, który zapewni funkcje kopiowania, a także drukowania i skanowania sieciowego. Konstrukcja obudowy, a także mechanizm drukujący został zaczerpnięty od modelu MP C2003/2503. Różnica pomiędzy tymi modelami - brak funkcji fax, OCR, modułów sortujących oraz zszywających, a także brak możliwości integracji z oprogramowaniem Java.

Źródło: RICOH Polska Sp. z o.o.



Warunki korzystania z witryny Polityka prywatności


Informacje przedstawione na stronach serwisu www.rotar.net.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, mają jedynie charakter informacyjny.