WSPARCIE TECHNICZNE

Przeszukaj wszystkie zasoby informacyjne naszej firmy i skontaktuj się z pomocą techniczną. Najnowsze materiały do pobrania zarówno dla dużego jak i małego sprzętu biurowego. Wszystko, co jest Ci potrzebne do korzystania z materiałów do pobrania, aktualizacji oprogramowania, instrukcji obsługi i więcej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości związane z produktami oferowanymi przez naszą firmę, tutaj właśnie znajdziesz odpowiedź. Możesz łatwo skontaktować się z naszym zespołem, aby uzyskać wsparcie techniczne, wszystkie najnowsze sterowniki czy pliki.



ricoh Materiały produktowe do pobrania

Pobranie sterowników, aktualizacje oprogramowania i instrukcje obsługi. Upewnij się, że wykorzystywane przez Ciebie rozwiązania techniczne firmy RICOH korzystają z najnowszej wersji oprogramowania.

ricoh Rejestracja gwarancji RICOH

Zarejestruj swój produkt firmy Ricoh, aby móc korzystać z gwarancji. Prześlij formularz rejestracyjny gwarancji na produkt w ciągu 14 dniu od daty zakupu.

ricoh Informacje o produktach dotyczące ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa

Wszystkie nasze produkty są zgodne z międzynarodowymi i krajowymi normami dotyczącymi ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa. Oprócz wymagań określonych przepisami prawa, w tej części zamieszczono inne, dodatkowe informacje o ochronie środowiska.

ricoh Materiały eksploatacyjne

Zamów materiały eksploatacyjne do swoich urządzeń biurowych.

zgłoszenie Zgłoszenie licznika

Zgłoszenie aktualnego licznika urządzenia pracującego w kontrakcie serwisowym. Wystarczy tylko wypełnić formularz.

zgłoszenie Zgłoszenie serwisowe

Aby wezwać serwis lub uzyskać wsparcie techniczne prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego z działem technicznym.


Warunki korzystania z witryny Polityka prywatności


Informacje przedstawione na stronach serwisu www.rotar.net.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, mają jedynie charakter informacyjny.